Afscheid bestuursleden

Vrijdag, 12 juli 2019

Tijdens de extra ledenvergadering is er afscheid genomen van 3 bestuursleden.

Nu er een nieuwe start is gemaakt met de fusie vereniging Willem Een, en er dus een bestuur is benoemd voor deze nieuwe vereniging, was het ook zover dat er afscheid genomen kon worden van enkele zittende bestuursleden uit de oude verenigingen.

Peter Eikelenberg, Hay Custers en Gerrit van Lier hadden te kennen gegeven dat ze na het realiseren van de fusie zouden willen stoppen als bestuurslid. Van alle 3 werd dus op gepaste wijze afscheid genomen.

Peter is misschien al 40 of 45 jaar bestuurslid bij Willem Barendsz. Zelf wist hij het niet meer precies, maar dat is wat hij mij zei afgelopen week. In die 40 jaar heeft hij veel zien veranderen bij de Willem Barendsz, maar hij is de club altijd trouw gebleven. Peter heeft in het verleden allerlei functies bekleed binnen de vereniging, zo is hij o.a. voorzitter geweest en heeft hij de jeugd onder zijn hoede gehad. We willen Peter dan ook heel hartelijk danken voor zijn jarenlange inzet voor de Lottumse Visclub, en daarbij zullen aan we hem dadelijk een mooie bos bloemen overhandigen.

Ook van Gerrit van Lier gaan we afscheid nemen als bestuurslid, maar hopelijk nog lang niet als commissielid. Gerrit is nu een 6tal jaren denk ik lid van het bestuur, en is veel betrokken in de technische zaken. Bij het onderhoud rondom het schuitwater en aan de boothelling is Gerrit altijd in betrokken geweest, en zoals gezegd hopelijk blijft dat ook nog een tijdje. Ook Gerrit willen we heel hartelijk danken voor zijn inzet binnen het bestuur van afgelopen jaren en ook Gerrit zullen we zo meteen bedanken met een mooie bos bloemen.

Dan is er nog een bestuurslid waarvan we afscheid gaan nemen, en dat is Hay Custers. De voorzitter van Eendracht Broekhuizenvorst.

Iedereen die aan de Gubbelsvijver ooit gevist heeft zal door Hay aangesproken zijn geweest, en zal gevraagd zijn naar zijn naam en de vergunning. Hay is altijd in voor een grapje, je moet opletten wat hij vraagt, want meestal is hij al weer bezig om je voor de gek te houden. Hay heeft de afgelopen jaren veel tijd gespendeerd op met alle rompslomp rondom de vijvers. Het sluiten van de Gubbelsvijver en de ontwikkeling van de nieuwe vijver heeft hem heel wat vrije uurtjes gekost. Dus ook hay Custers willen we heel hartelijk danken voor zijn inzet en hay bedanken we ook met een mooie bos bloemen.